Ajutor

1. Scopul documentului

Documentul descrie manualul de utilizare al site-ului https://my.runpay.com

Cabinetul Personal sau CP este un grup de posibilități funcționale pentru personificarea mecanismelor de plată pe site-ul https://my.runpay.com

2. Înregistrarea și intrarea în Cabinetul Personal

⚫ Înregistrarea. Dacă utilizatorul nu are încă un portmoneu cu numărul moldovenesc + (373) xxxxxxxx, urmați acești pași:
1) Pe pagina principală a site-ului https://my.runpay.com/, mergeți la secțiunea "Creați portmoneul":

2) În forma care se deschide, specificați numărul de telefon mobil în formatul + (373) xxxxxxxx, confirmați acordul dvs. cu regulile de utilizare a CP, faceți clic pe butonul "Creați". La numărul de telefon specificat veți primi un mesaj cu un cod PIN (parolă) pentru autorizare în CP.

⚫ Intrarea. Pe pagina principală a site-ului https://my.runpay.com/ introduceți numărul de telefon și codul PIN trimis la înregistrare și faceți clic pe butonul "Intrare". Dacă vă autentificați cu succes, puteți vedea data / ora ultimei intrări de succes (lângă numărul contului), care vă va ajuta să controlați compromisul datelor de autorizare.

3. Servicii disponibile pe my.runpay.com

Secțiunile principale ale site-ului https://my.runpay.com/ sunt:
⚫ Plata pentru servicii. În această secțiune, puteți plăti pentru serviciile operatorilor de telefonie mobilă, utilități, Internet și TV, Jocuri și alte servicii.
Pentru plată este necesar:
1) Să alegeți furnizorul de servicii;
2) Să introduceți numărul de telefon/ cont și suma de reîncărcare în lei;
3) Alegeți metoda de plată (din portofelul RunPayMDL (numai pentru utilizatorii autorizați) sau din WMZ / WME portofelului WebMoney), verificați detaliile de plată și suma, faceți clic pe "Next".
4) La următorul pas este necesar să introduceți codul PIN de unică folosință pe care îl ve-ți primi prin SMS la numărul de telefon mobil.
5) În cazul în care a fost selectat modul de plată prin WMZ/WME din portofelul WebMoney este necesar să se introducă WMID-ul portofelului WebMoney și să selecteze metoda de confirmare a plății prin SMS sau Enum, apoi să finiseze tranzacția prin confirmare din SMS sau Enum.

⚫ Transfer de fonduri. În această secțiune, puteți transfera fonduri unui alt utilizator al sistemului RunPayMDL. Pentru aceasta indicați numărul de telefon, suma de reîncărcare și treceți la achitare. Pentru utilizatorii neidentificați, suma maximă este de 2500 lei; pentru utilizatorii care au fost identificați, limita este de 50.000 lei (în scopuri de a respecta cerințele Legii №114 din 18/05/2012 și Legii №190 din 26/07/2007);

⚫ Încasarea/eliberarea fondurilor. În această secțiune este disponibilă informația privind modurile de suplinire a portofelului RunPayMDL sau retragerea fondurilor. Portofelul RunPayMDL poate fi suplinit cu ajutorul WME/WMZ portofelului Webmoney sau prin intermediul terminalelor de auto-deservire/caselor din magazine, harta terminalelor este prezentată în această secțiune. Retragerea fondurilor din portofelul RunPayMDL poate fi efectuată în următoarele moduri:
- Obținând cash la următoarea adresă:
mun.Chisinau, str. Aleea Gării 42
Program de lucru: Luni-Vineri. 09:00-12:30, 13:30-17:00
- Pe conturile MoldovaAgroIndBank. În același timp, fondurile depuse înainte de ora 16:00, vor fi încasate în cont în decursul zilei curente. Fondurile, depuse după ora 16:00, precum și în zile de odihnă/sărbători vor fi încasate în cont în următoarea zi bancară.

⚫ Top20. În această secțiune sunt prezentați cei mai populari furnizori de servicii pentru o plată rapidă.

⚫ Căutare. Puteți trece la o căutare rapidă a furnizorului de servicii, specificând cel puțin trei litere ale operatorului dorit în câmpul de căutare.

4. Lucru în Cabinetul Personal

După înregistrare și autorizare în CP, pentru utilizator sunt disponibile următoarele secțiuni ale CP:

⚫ Șabloanele plăților pentru o plată rapidă a plăților tipice (Furnizor de servicii - Număr de telefon / Cont-Suma de reîncărcare)

⚫ Istoria plăților cu o listă a tuturor tranzacțiilor efectuate anterior pe site-ul https://my.runpay.com/. În această secțiune, de asemenea, se oferă spre descărcare chitanțele tranzacțiilor efectuate în favoarea furnizorilor de servicii;


⚫ Suplinirea portofelului Runpay MDL din contul portofelului WebMoney, pentru aceasta:
1) Selectați suplinirea portofelului Runpay MDL și indicați suma de suplinirea în lei;
2) Treceți la următorul ecran și alegeți metoda de suplinire (specificați WMZ sau WME);
3) Introduceți WMID portofelului WebMoney și alegeți metoda de confirmare a plății prin SMS sau Enum;
4) Finisați plata prin confirmare din SMS sau Enum.

⚫ Eliberarea fondurilor
- Pe contul bancar MoldovaAgroIndBank;
- În numerar la adresa mun.Chisinau, str. Aleea Gării 42;
- Pe portofelul WebMoney;
- Pe un alt portofel al sistemului myRUNPAY;


Pentru eliberarea fondurilor pe un cont MoldovaAgroIndBank este necesar să se:


1) Indice NUMĂRUL DE CONT (nu card). Contul trebuie să fie în lei, nu în valută;
2) Indice suma în lei;
3) Apese butonul “Achită” în acest moment se efectuează verificarea contului;
4) Aleagă modul de plată – WMZ sau WME;
5) Indice WMID, în WM Keeper va veni o factură spre achitare;
6) După confirmarea plății pe contul de calcul suma va fi în lei.

⚫ Profilul utilizatorului aici este posibil să schimbați parola de intrare în CP și să vizualizați datele de înregistrare a utilizatorului;

Pentru modificarea parolei este necesar de a trece la «Schimbă parola» (stânga sus), ulterior de cules «Parola veche» actuala parolă și în câmpul «Parola nouă» de introdus parola dorită, corespunzător în câmpul «Confirmați parola» introduceți din nou parola dorită.
Atenție, dacă noua parolă va corespunde cerințelor, atunci corespunzător se va bifa în verde regula politicii de parole.

5. Politica de parole

Cerințele pentru parolele curente și noi pe care utilizatorul trebuie să le respecte la schimbare:
- lungimea minimă este de 8 caractere,
- litere latine,
- utilizarea obligatorie a unei litere majuscule,
- în mod necesar cifră/e.

6. Ieșirea din Cabinetul Personal

Pentru finisarea sesiunii de lucru în CP apăsați butonul «Ieșire» (în dreapta de numărul portofelului dvs.) și asigurați-vă că s-a făcut trecerea pe pagina principală, unde se propune introducerea datelor în câmpul "număr" și PIN-cod.